Vrácení zboží a reklamace
Vrácení a výměna zakoupeného zboží
Přejete si vyměnit nebo vrátit zakoupené zboží? Stačí Vám pouze faktura, přiložená k Vaší objednávce:
Ve výpisu produktů na faktuře zaškrtněte položku, kterou nám vracíte. Následně doplňte potřebné údaje v dolní části faktury. Takto vyplněnou fakturu zabalte společně se zasílaným zbožím. Balík odneste na kteroukoliv pobočku České pošty. Pokud preferujete jiného dopravce, je nutné poslat balík na vlastní náklady na adresu: MANAVIA.cz, Prokopská 291, 565 01 Choceň.
Vrácení i výměna zboží jsou možné nejpozději do 14 dnů od doručení objednávky na Vaši adresu. Vracené zboží musí být nepoužité, nepoškozené a musí mít všechny originální štítky od výrobce. Balík v žádném případě neposílejte na dobírku!
Výměnu zboží řešíme ihned po obdržení balíku - požadované zboží Vám zasíláme zpět (pokud je skladem) stejným dopravcem a na stejnou adresu jako v původní objednávce. Při první výměně zboží je doprava zboží k Vám zdarma, při dalších výměnách je hrazená zákazníkem.
Cena požadovaného zboží na výměnu je jiná než cena zakoupeného? Pokud musíte cenu doplatit, pak je možné tak učinit prostřednictvím dobírky (zboží odesíláme hned a Vy zaplatíte při převzetí dopravci) nebo bankovním převodem (zboží odesíláme ve chvíli přijetí platby na náš účet). Pokud Vám naopak vznikne přeplatek, rozdíl v ceně Vám zašleme zpět na uvedený bankovní účet.
Chcete mít jistotu, že požadované zboží mezitím nevyprodáme? Rezervujte si telefonicky: +420 605 272 410 nebo emailem: info@manavia.cz
Jaká je lhůta pro vrácení peněz za vrácené zboží? V případě odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží) posíláme peníze za vrácené zboží v nejkratším možném termínu, nejpozději však do 14 dnů od doručení vráceného zboží na naši adresu.
Reklamace zboží
Přejete si reklamovat vadu zboží? Vyplňte a vytiskněte si formulář pro reklamaci a zhotovte si kopii faktury, kterou jste obdrželi. Dobře zabalené zboží společně s těmito dokumenty nám odešlete zpět. Záruční lhůta je zákonem stanovena na 24 měsíců ode dne doručení zboží na Vaši adresu. Zboží neposílejte na dobírku! Jakmile nám reklamované zboží dorazí, neprodleně jej odešleme výrobci na vyjádření a vyřízení reklamace. V případě kladného vyřízení reklamace, opravené nebo vyměněné zboží Vám zašleme zpět na naše náklady. Maximální doba vyřízení reklamace je stanovena zákonem na 30 dní.
Reklamace se nevztahuje na závady způsobené nesprávným použitím a opotřebením neodpovídajícím způsobem. Reklamaci uplatněte neprodleně po vzniku vady. Ve vyplněném formuláři uveďte popis vady zboží a zaškrtněte navrhované vypořádání reklamace. Bez těchto informací bude reklamace považována za neplatnou.
Zboží je také možné reklamovat osobně na naší výdejně v Chocni.